Club

Ben je op zoek naar een nieuwe hobby? Rij je reeds met de fiets maar ben je het beu om alleen ritjes te rijden? Ben je op zoek naar een nieuwe vriendenkring? Misschien is dan onze wielerclub wel iets voor jou.

Wij bieden je de kans om drie ritten mee te rijden, zonder verplichting. Je hebt de keuze uit drie ploegen om vrij mee te rijden, als kennismaking.

Indien je daarna wil overgaan tot een lidmaatschap , ben je van harte welkom.

De statuten van onze club zijn HIER terug te vinden. Onze reglementen voor onze leden bevinden zich HIER.

Reglementen & Statuten

Clubkampioenschap

Er bestaat binnen onze club een kampioenschap dat rekening houdt met het aantal gereden clubritten. We geven de voorkeur om onze leden te belonen voor hun aanwezigheid, boven de inzet van gereden kilometers. De uitgeroepen clubkampioen zal  dus het clublid zijn die op het einde van het seizoen de meeste clubritten gereden heeft. Bij een ex aequo krijgt elk van deze leden de titel van clubkampioen op het jaarlijkse clubfeest.

Het overzicht van de aanwezigen tijdens de clubritten is op de rittenpagina's terug te vinden.

Meerdaagse activeiten

Onze club organiseert jaarlijks een meerdaagse activiteit. We trachten daarbij voor ieder wat wils te zorgen. Zo is er al eens een vlak parcours aan de Nederlandse kust of een bergachtig parcours in de streek van Valkenburg tot zelfs de Vogezen.
Voor de kasseiliefhebbers gaan we ook al eens naar de Vlaamse Ardennen - de streek van de voorjaarsklassiekers.

Er is geen enkele verplichting, maar het is zeker een aanrader om eens een weekend met je fietsmakkers op pad te gaan.

Verzekering

WTC OR beschikt over een sportverzekering bij Ethias. Je bent dus als lid verzekerd tijdens clubactiviteiten. Het spreekt voor zich dat deze sportverzekering buiten clubactiviteiten niet geldig is.

Als je de pech hebt gehad om tijdens een clubactiviteit bij een ongeval betrokken te zijn, heb je een aangifteformulier nodig.

Onze bestuursleden staan je graag bij om deze formaliteiten af te handelen.

GDPR

WTC OR hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens en het respecteren van uw privacy.

In deze privacyverklaring willen we heldere en transparante informatie geven over welke gegevens we verzamelen en hoe we omgaan met persoonsgegevens. Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens.
WTC OR houdt zich in alle gevallen aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

De Blokhut