Club - Lid worden

Lidgeld

Als nieuw lid betaal je het eerste jaar €40 lidgeld. De daaropvolgende aaneensluitende jaren betaal je €30 om je lidmaatschap te vernieuwen. Er wordt ook een waarborg van €50 gevraagd. Deze waarborg krijg je als trouw lid terug, indien je tijdens je drie eerste jaren bij de club 30 ritten hebt gereden.

Als betalend lid kan je aanspraak maken op de sportverzekering die de club heeft afgesloten. Verder zal je tijdens het seizoen van traktaties kunnen genieten zoals bij de openingsrit en/of de sluitingsrit.

Clubkledij

Door betaling van de éénmalige bijdrage van €120 (zie uitleg in Reglement), heb je bij onafgebroken lidmaatschap elke 5 jaar recht op het basispakket van Bio-racer. Dat bestaat uit een trui met korte mouw, een koersbroek kort, en een trui met lange mouw (of een ander derde stuk naar keuze en bijbetaling van het saldo indien dit meer kost).

Je kan volgende extra stukken bestellen:

- Body windblock zonder mouw

- Wintervest windblock lange mouw

- Trui zonder mouw

- Koersbroek normaal (4 cm langer dan koersbroek kort maar nog steeds boven de knie)

- Koersbroek lang winter (zonder zeem)

- Kniebroek winter (met zeem)

Indien je niet vertrouwd bent met Bio-racer kan je via de Bio-racer maattabel de juiste maat vinden.

De prijzen van deze stukken zullen per mail bekend gemaakt worden.

Betalen

Maak de juiste som over aan:

WTC Oud Rycklen

Weg op Zepperen 6

3840 Rijkel

BE56 9794 3477 2088

Vertrekplaats

De vertrekplaats is steeds de parking van Kasteel Rijkel. Deze bevindt zich op de Dionysius van Leeuwenstraat, tegenover de kerk van Rijkel.

Inschrijving

Body Windblock Netz